Mizuki v rodné zemi
působila trochu rozruch, kvůli atypické výšce 165cm, kterou dívky v jejím věku
ztěžka dosahují, takže stanula vzdáleně nad průměrem. Dlouho zůstávala cílem spekulací, zdali v
genech nenese stopy po evropském prapředkovi, jenž by jí tak neobvyklý vzrůst
propůjčil, avšak k žádným uspokojivým výsledkům nikdo nepřišel. Jinak ovšem
patří k typickým příslušnicím svého národa, kdy nenechává cizincům pochyb, do
jaké země sahají kořeny. Nejenže se pyšní klasickými obličejovými rysy,
počítaje šikmé oči, nažloutlou pokožku a hluboké tmavé, skoro černé, oči,
taktéž dostala do vínku rozverný, široký, úsměv, útlounkou postavu a nevýrazné
ženské křivky. Není majitelkou objevného poprsí, ba naopak se dá považovat za
štěstí, když ty nenápadné jedničky někdo zpozoruje. Taktéž postrádá jakékoliv
výraznější klenutí v oblasti zadečku a boky spíše tvoří jednu souvislou linii
se zbytkem těla, než by jakkoliv zdůrazňovaly proporce. Víc podobná panence na
hraní, nežli běžné dívce procházející táborem, jelikož málokdo v něm, tak jako
ona, pochází z asijských zemí, tudíž se řadí k jistým unikátům na něž lze
natrefit. Hlas prazvláštně podmanivý, zvučný, přívětivý už ze samotné podstaty.
Kromě už zmiňované
odlišnosti od většiny a reprezentaci cizí kultury, snad nejde pozapomenout
vyzdvihnout osobitý styl oblékání. Povětšinou ji zastihnete v tradiční školní
uniformně včetně bavlněných podkolenek a kárované sukně. V tomto ohledu dbá
striktně zažité tradice, takže pokud to není výslovně vyžadováno, zůstává
ustrojena takto. Pouze občasně oblékne tepláky, nohavice, kra'tase, cokoliv
obdobného ražení, raději v případně nutnosti volí šaty, sukně ať již krátké či
dlouhé, symbol ženskosti. Barvy preferuje jemné, teplé, pastelové, zásadně
odmítá neonové a jen příležitostně podlehne vábení těch tmavých.
Otevřená, entusiastická, bezprostřední. Neuvěřitelně jednoduše se
nadchne pro cokoliv nesmyslného či řádně ujatého. Miluje výzvy nejrůznějšího
druhu do nichž vstupuje zásadně po hlavě s neuvěřitelným nadšením. Překypuje
optimismem, pozitivním přístupem k životu a neutuchající radostí i v těch
nejhorších situací. Vždy dokáže najít osvětlenou stranu měsíce nebo poslední
kousek čokolády co vás ochrání před depresí. Rozdává úsměvy, dobrou náladu, kde
komu ráda vypomůže bez nároku na zpětnou protislužbu. Lehce pronikne do
kolektivu, seznamování v jejím pojetí působí jako nejpřirozenější věc na světě
ani nebude cítit touhu ji odehnat, přestože třebas pokazila dlouhodobě
plánované rande. Její přítomnost vás pokaždé donutí myslet těch nejkrásnějších
okamžiků, kdežto chmury necháte v pozadí. Vše způsobeno přirozeným vystupováním
a podivně kladnou aurou, jenž ji obklopuje od raného mládí.
Patří mezi ty hodné, lehce
zapamatovatelné dívky z tábora, které každému okamžitě uhranou svou
bezprostředností a zasutou naivitou, s jakou se dokážou prezentovat. Líbivé
stvoření, jehož gesta působí rozšafně, neuměle, roztomile, přičemž kdykoliv se
zlobí či mračí, připomíná nahněvaného medvídka koalu, naprosto neškodné
stvoření, snad i půvabněji nežli předtím. Těmito projevy si neuvědoměle
přivolává zájem chlapců, jenž dokážou vyvést drobné lumpárny pouze k tomu, aby
spatřili škleb, jenž se snaží působit nadutě, přestože vás nutí do zběsilého,
pobaveného, cukání koutků. Ono pomyslné, roztomilé štěňátko, jehož pokusy vás
kousnout, vždy propadnou v niveč.
Trpí též nadměrnou mírou
nešikovnosti, dokáže zakopnout na rovné podlaze nebo nakopnout si prst o jediný
kousek nábytku v místnosti, častokrát pak kleje vysokým, podrážděným, hláskem,
avšak nikterak urážlivé nadávky, snaží se udržovat slovník v přijatelných mezích.
Učiněné vypísknutí, představuje signál, jenž poplaší táborníky v okruhu
několika metrů, přičemž vždy alespoň tři se rozhodnout jít té zmatené osůbce
pomoci. Dosud nenastala situaci, kdyby musila sama sbírat zamotané končetiny,
místo pomoci od ostatních.
Sama preferuje šarmantní
prince, žádné hulváty z Áresova srubu, kde je to, jedna vykotlaná hlava vedle
druhé. Raději tráví čas s chlapci od Démétér, ti bývají pozorní, nebo Dionýsa,
zase nezkazí žádnou zábavu. Občas
neodmítne nabídku od potomků Hecaté nebo Morfea, ale to spíše výjimečně,
jelikož chová respekt ke kouzlům a manipulacím snů, tudíž je víc zpovídá, než
by myslela na probíhající schůzku. Doteď však nepotkala nikoho, kdo by jí stál
za hlubší zájem, tudíž dvě navazující rande. Z většiny potencionálních zájemců
o svou osobu, si ovšem dokázala udělat velice dobré kamarády, takže ji nepřítomnost
opačné polovičky netrápí, neboť bývá častokrát přizvána na nejrůznější akce či
divoké večírky. V podstatě, žádná větší událost, se neobejde bez její přítomnosti,
chcete-li, aby se všichni pořádně bavili.
Jediný s kým nevychází
jsou dcery Afrodity, jenž jí nepokrytě opovrhují, přičemž jí toto stanovisko
dávají často najevo. Nevynechají jedinou příležitost, aby si ušetřily štiplavou
poznámku nebo nenápadné rýpnutý směrem k Mizuki. Taktéž, občasně, spřádají
plány, jak by zajistili její znemožnění před zbytkem osazenstva, což doteď,
naštěstí, nikdy nevyšlo. Přestože o kamarádství, zakopání válečné sekery, ona
sama usiluje, pravděpodobně jí takový luxus nebude nikdy dopřán, tudíž stráví
celý zbytek pobytu, v těchto žabomyších válkách.
Dětství strávila jakožto
každé běžné dítě, pomocí hromady zlobení, neposlouchání rodičů, lumpáren, ale
také odhodláním se předvést, vyniknout. Ve škole trávila většinu dne a přes značné
úsilí, dokázala dosáhnout pouze standardních výsledků, nikdy nebyla vytouženou
premiantkou třídy, jen šedou myškou společně s ostatními méně schopnými dětmi.
Tehdy dost trpěla touto skutečnosti, neboť vynakládala nemalé úsilí, jež ovšem
propadalo vniveč, čímž se z její snahy stala silná demotivace. Fáze rebelování
tak přišla velice brzy a nebýt obětavosti staršího bratra, brzy by uvažovala
nad útěkem z domova. Takhle jí odháněl od všech chmurných myšlenek, začlenil do
party starších dětí, ponechal prostor, přičemž společně začali hledat v čem
vyniká. On vytrvale prosazoval názor, že každému osud kdesi ubral, jinde zase
přidal, takže obráželi většinu volnočasových kroužků, aby objevili zasutý
talent Mizuki. Nakonec zůstalo u tří věcí, Šógi - k nimž sice nezískala nadání,
ale neuvěřitelně ji bavili díky propracovanému systému strategie, zápis Kandži
- kde se ukázal její neuvěřitelný smysl pro detail při psaní japonským písmem,
Volejbal -tam se kvůli nutnosti neustále zůstat v pohybu a nadprůměrné výšce,
dostala na zadní post, odpovědná za odrážení prudkých smečí protihráčů. Nakonec
i ona nalezla cestičku k vnitřnímu klidu, takže opustila od všech chmur, vděčná
veškerým podporovatelům v nelehkých časech.
Když došlo na odhalení pokrevní
nepříbuznosti mezi ní a zbytkem rodiny, pouze pokrčila rameny. Netušila, nač
spatřovala v očích tak velké obavy týkající se případným výčitek, ba naopak
projevila vděk, radost, všechny řádně objala. Odmítala zbytečně se trápit pro
někoho, komu stála akorát za odložení, nikoliv lásku. Přestože uvnitř zůstal
drobný pozůstatek zvídavosti, žila dál životem
obvyklým, bez jakékoliv výrazné změny v chování. Postupně uvažovala o
budoucnosti, možnostech zaměření či povolání, kterého by mohla vykonávat ve prospěch
společnosti. Už v raném věku tíhla k představě zdravotním sestry, ta ji
dlouhodobě neopouštěla. V podstatě před ní ležela vyhlídka běžného člověka,
kdyby osud nepřimíchal trochu nepříjemností do dění času.
Neštěstí nechodí po
horách, ale po lidech, jak neuvěřitelně platné přísloví. Den jako každý jiný se
rychle změnil v čiré peklo. Hlasité výkřiky vytrhly jinak tvrdě spící Mizuki ze
snové říše, nedokázala ani stihnout vyjádřit své rozladění, když ji okamžitě
matka počala strkat ven, pryč. Až po otevření zalepených očí, nasátí nelibého
odéru, částečnému probuzení, rozpoznala krizovou situaci. Oheň vydatně
stravoval část bytu, kouř znemožňoval výhled, slyšela zoufalé výkřiky od
sousedů. Jednala instinktivně, toužíc opustit nebezpečnou zónu, vyběhla. Absolutně
nevnímala dění kolem sebe, dokonce i matčiny výkřiky zaznívaly bez
znatelnějšího vlivu. Tušila pouze, že zoufale shání bratra. Vyběhla ven, teprve
pak hořce zalitovala činu, neboť nikdo jiný z blízkých, zde nečekal. Než
stačilo nasměrovat pozornost zpět mrakodrapu zastiženému sžíravým vlivem živlu,
byla odchycena přítomnými záchranáři. Zoufale prosila každého, aby získala
nějaké informace, jenže bez výsledku. Čekala, hodinu, dvě, tři, až humbuk
ustal, plameny vyhasly, stejně jakožto mnoho nevinných životů. Zůstala sama,
sama pouze s plyšákem, kterého držela instinktivně přitisknutého na hrudi. Ta
bolest, vzpomínky, jsou předmětem nejhorších nočních můr, nejnesnesitelnějších
dokladů o blízkosti smrti vzniklé z tragédie.
Strávila několik dnů v
nemocnici, apatická vůči okolí, nekomunikující, oficiálně trpící šokem.
Přežila, zaplatila cenu. Počet obětí vyšplhala na 45, vznik požáru zavinila
vadná elektroinstalace v budově, mnoho obyvatel zůstalo uvězněných, někteří z
čirého zoufalství skákali z balkónů, přičemž si přivodili zraněná neslučitelná
se životem. Cítila prázdnotu, hlubokou, neodbytnou. Doktoři nakonec dospěli k
rozhodnutí, že nejlepším řešením bude převést ji do psychiatrické léčebny, aby
se pokusila vypořádat se vzniklým traumatem, místo toho odcestovala do tábora.
Vlastně to bylo dost náhodné setkání, které vyústilo v opětovné přehodnocení
případu a svěření dívky do blíže nespecifikované opatrovatelské péče. Satyr vydávající se za sociálního pracovníka,
tehdy jen zběžně procházel budovou, kvůli jinému polobožskému potomkovi, načež
nedopatřením zabloudil do vyšších pater, kde zničenou dívčinu objevil. Pár
vhodných slov na vyšších místech zapříčinilo okamžitý přesun letadlem do
Ameriky. Raeth sice vedl pokusy jak mladou dceru božského rodiče připravit na
nadcházející setkání, stejně jako obvyklé řeči ohledně řeckých božstev, jejich
potomstvu a ostatních záležitostech, avšak zamlklou Japonku to nezajímalo,
vlastně představovala výjimečný případ, který reagoval absolutně nijak na
zjištění pravé identity.
Přišla, svírajíc v náručí
milovaného Terriermona, následují vedení bájného stvoření. Nejistě klonila
hlavu před každým, jehož potkala od průchodu bránou, sužována neveselým
vzpomínkami. Trvalo dlouho, než zahnala vzniklé démony, vzpomněla významu úsměvu
či projevila radost, ale pod vlídným vedením k tomu nakonec dospěla. Šrámy
minulosti nosí schované uvnitř, přesto nezapomíná. Objevila vstřícný kolektiv,
náhradu za ztracenou rodinu. Dokonce, dle řečí, jí ještě zbyl biologický rodič,
možná oba, těžko říci, když tuhle krkolomnou cestu započala jakožto odložené
nemluvně.
· Je bisexuální.
· Za mazlíčka by chtěla lišku, nejlépe bílou.
· Miluje mangu, kterou získává díky šikovnosti Hermových dětí, také jednu sama kreslí.
· Nejefektivnější zbraň, v jejích rukách, je obyčejná pánvička.
· Spí opravdu tvrdě, takže jí absolutně netrápí konstantní ruch ve srubu.
· Má respekt z ohně, instinktivně se od něj drží dál, i když nehrozí nebezpečí.
· Vždy voní směsicí šeříku a třešňových květů, nikterak výrazně, ovšem charakteristicky.
· Pokud je nervózní, trpí nesnesitelnou tendencí žužlat si vlasy.
· Touží po vaně gumových medvídků, tuto pochutinu též neuvěřitelně zbožňuje a pro jediný pytlík je schopná uběhnout klidně maraton.
· Ujíždí na Digimonech, pamatuje si jména všech protagonistů a jejich digitálních příšerek ze všech sérií. Pokémony sledovala též ráda, ale zase tolik je nežere.
· Patří mezi příležitostné hráčky Mah-jongu, Go a Šógi, které upřednostňuje ze tří jmenovaných nejvíce. Jelikož ale tyto hry v táboře nikdo neovládá, naučila se hrát i šachy, aby měla koho nahánět, když ji přepadne touha trávit hodiny přemýšlením nad hrací deskou.
*PŘÍCHOD DO TÁBORA: 2.11.2012 - Dosud nevyžádána rodičem
*BOŽSKÝ RODIČ:
Polobůh nemá žádné schopnosti.
Polobůh nemá žádná ocenění.
Sajaka Jamamoto
TERRIERMON
Žádné komentáře:
Okomentovat